Dagens uppgifter

Hejsan! Idag känns min rygg betydligt bättre. Hoppas det håller dig. Håller på att kolla programmet "styliterna"s alla avsnitt. Har missat en hel del. Tycker det är så roligt att se när det kommentera hur andra är men ibland e de inte bättre själva. Som sagt vi är bara människor, vi gör alla fel och misstag. Men vissa fel få man bara inte göra.
Har haft besök idag av mamma och mina älskade systrar. Hade roligt med de. De var inte här så länge men kommer att träffa de imorgon, då e det klippdags för mig.
Har städat också idag. Just nu tvättar jag, känns som det tar evigheter.
Imorgon smäller det, då ska man börja i en folkhögskola. Det bärjade i måndags men jag hade inget val med tanke på praktiken.
Sov nu gott sveriges befolkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0