Blandat

Hej!
Det var ett tag sen jag skrev här. Det har hänt såå mkt. Börjat praktisera på en förskola i fleninge (för de som inte vet var fleninge ligger så ligger det mellan väla och hyllinge).  Jag har en familj som bryr sig om mig. Den 22/7 - 10 blev jag moster :).
Hösten har kommit fastän man inte ville det och snart e det vinter och jul. 
2011 hoppas jag bli ett bättre år än detta.

Att får jobb är det sväraste som finns. Det var den ena anledningen till varför jag inte ville ta studenten utan jag ville går kvar på gymnasiet. 
Jag vill att allt ska bara bli bra. Alla minnen som kommer fram lite då och då gör mig ledsen. "Men gjort e gjort" som man säger. Det är sant men det kommer alltid finnas i "minneskortet" hos mig kvittar vad jag gör. :(  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0