Helgen innan studenten

hej igen!
I helgen har jag gjort mycket. Jag har sätt in bilder på facebook, varit ute och gått i naturen, tagit lugnt, kelat med min älskade katt Minella och Odi, busat med Kiro, skrivit lite, tyckte att det behövdes.

Snart studenten, imorgon ska jag köpa studentklänning :) gött.

Var på min farfar grav här om dagen..tänkte på hur det skulle vara om han hade levt nu efter 12 år sen.. Om det skulle förändra någon och i så fall vad?
Jag vet varför han dog? Men frågar är var han tvungen att få den sjukdomen som han fick? hur fick han det..Jag kan skriva ner hur många frågor som helst men jag kommer inte få svar på de. Kanske på några men inte alla.



 

Just nu e jag glad att han är död.



På älskade katten Minella som prova om barnvagnen är bekväm, och tydligen var den det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0