Vilken helg.

Hej alla glada människor!

Vilken helg!!! I fredags var jag hemma och tog det lugnt. I lördag stack jag till hbg kl 07.14 och passade en väns barn. Passade henne från 08.00. Under dagen gick jag och hennes dotter en lång runda i det fina vädret, kollade lite utanför Dunkers och fortsätte lite till inne i stan. Sen blev hon trött så vi stack hem och tog något att äta. Vid 2 tiden kom hennes mamma hem, då lagade vi mat, kollade på tv och busade lite men lillen och katten. Vid 9 tiden var det dags för lillen att lägga sig och jag kollade på tv så jag också kunde somna tillsist. :)
På söndagen gick jag upp klockan 8 för att passa lillen igen. På eftermiddagen stack jag, min vän och lillen till stan och kollade i affärerna. Sen stack vi till väla. På vägen hem var vi lite osäkra på att åka buss med tanke på stormen. Men det fixade sig. :)

Har en god dag 



Snöbollarna utanför Dunkers i Helsingborg. :) De har en bra fantasi i helsingborg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0