Tiden gå fort

Usch vad tiden går fort..Snart slutar man på UGA (en grupp som få pröva på hur det känns att gå på folkhögskola) och börja på folkhögskola i höst. Ska tack ja denna veckan.
Min lillebror fyller 8 år på onsdag.
Denna veckan har det hänt mkt. Igår var jag i skolan, sen åkte jag till min syster och sovade över hos henne. Ska kanske sova över hos henne till imorgon så jag kan fixa min jojo rabattkort så man kan komma till skolan. I Juni ska jag fixa sommarkort så man kan komma någonstans istället för att sitta hemma hela dagarna.
Fundera på att köpa en kläning på H&M till sammankomsten i Strängnäs eller så be jag mamma att sy om min balkläning. Jag få se.
Nej nu ska jag umgås med syrran min och hennes systerdotter. :)
Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0