Lite allt möjligt

Hej gott folk!!

Det var inte igår jag skrev i denna. Hoppas allt er bra med er. För min del går det upp och ner det beror på hur dagen har varit, men idag mår jag bra. Har varit extra duktigt.



Vid 4 tiden var jag ute och joggade från Sunnerbogatan till hjälmsjö och sedan vidare till centrum ( i Örkelljunga då). Det var en plågsam runda eftersom det var sååå längesen jag sprang så min kondition ligger nästan i botten, men den ska upp igen.



Snön börja sakta men säkert smälta och de e bra för de som joggar och är en naturälskare. Okej, det e inget fel på snön förutom att det är vit, vått och kallt. Men det är underbart att kolla på och det glittrar så fint i solen.
Nej nu vill vi har vår och se blommorna komma upp. Har någon sett några blommor ännu?



Ska börja på en folkhögskola i Munka ljungby på måndag och 8 dagar. Ska bli sååå roligt och börja en skola igen. Här ska jag läsa upp ämnen som jag inte gjort i gymnasiet (dumt nog) som engelska b. Sen ska jag söka till att blir förskollärare. känns som livet går framåt för mig.



Gott folk och för de som inte vet ( vilket jag tvivlar på att det finns) ERIC SAADE VANN. Vet inte riktgit vad jag ska tycka. För på ett sätt var den bra men på ett sätt dålig. Nu vet inte jag hur de andra var eftersom jag inte har varit så aktivt när det gäller att kolla på melodifestivalen. Tycker den har blivit sämre var vart år.
Var tycker ni? vem skulle har vunnit och varför tycker ni inte att eric saade skulle vinna?
Men nu ska jag gå och lägga mig och kolla på en goe film.
Godnatt sverige och sov gott. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0