Utedag i skolan

Hej!
Idag har man varit ute med skolan och gått en lång runda i kylan :(. På vägen fick vi olika uppgifter som t.ex. fota en bild med de olika sinne (lukt, smak, hörsel och känsel). Det blev någta bra bild (förutom på mig, ser hemsk ut).
När vi väl var framme var alla trötta, frös, hade ont i benen och knäna av olika anledningar. Vid 12 tiden åt vi en god köttsoppa, grönsaker och en macka till. Den var stark, men god. Sen vid 1 tiden hade vi redovisning på våra bilder. Två personer av varje grupp ska upp och presentera bilderna. När det var vår grupp kollade alla på varandra som frågetecken..så jag och Jenni och Jenny fick går upp dit. Det gick hur bra som helst, men jag tycker inte om det.
Nu är man äntligen hemma och ta det lugnt så jag få energi till imorgon.
Det var en riktigt höstväder. Men där fanns vårtecken överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0