AC

Hej gott folk!

Då har man börjat på världens tråkigaste ställe...arbetscenter. Det enda jag gör är att söka jobb. Denna veckan blir det 20 timmar framför datan typ. Kommer att vara helt slut i hjärnan. Men jag få ju pengar för det så jag ska inte klaga. Det var det negativa.
Det positiva är att jag få min mobil idag. Den har varit på lagning igen. Cp:a den sig igen så tänker jag begära en ny. Samsung är inte så bra att ha. Finns alltid något som går i sönder och man ska uppdatera de också.

Fortsättningen på förra inlägg...

Men det är lika bra att göra det. Jag stiger upp ur sängen, går in i köket och sätter igång spisen, ta fram en kastrull, häller vatten i den, sätter den på plattan. Medans jag vänta på att den ska vara klar ta jag fram mackor och fixa de och förberedder koppen och tepåse, ställer de där ute och hämta vattnet som precis blev klar och häller det i koppen och går ut och njuter av det fina vädret. Kan bara inte blir bättre. I love summer. Mitt i allt ringer mobilen..det är min underbara pojkvän. Han brukar ringa vid denna tiden och se hur jag mår och snacka lite allmänt. Det är alltid roligt att höra hans röst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0