:)

Hej gott folk!
Idag har det varit lite att göra...Har fått lite jobb på en resturang utanför Halmstad. Då undrar ni säkert om jag bor kvar i Örkelljunga eller om jag har flyttat? Jag bor kvar i Örkelljunga, orka inte flytta mer och jag trivs i Örkelljunga. Då undrar ni säkert om jag pendlar? Nja, det kan man inte säga. Jag sover här i resturangen eller hos någon kompis. Men som nu nästa vecka så blir det att jag jobba på helgerna. Då åker jag upp hit på fredagen och åker hem på söndag eller något i den stilen.
I alla fall så har det hänt mycket. Jag har varit på Halmstad festivalen, jobbat, stranden m.m. Har haft det sjukt roligt. Men sakna skåne lite. Men på söndag eller måndag åker jag ner igen.
Vi ses alla skolkamrater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0