Evelina<3

jaha..då har man varit i blekinge i en vecka snart...igår var eve, jag, ellen (eves lillasyster) och hennes mamma i ronneby. Eve var på ett viktigt ärende och jag hängde med hennes mamma och handla och kolla rund på karuseller som vi ska åka idag tydligen, vi åt glass som hennes mamma bjöd på :) hade jätteroligt. Sen åkte vi hem til hennes mamma och käkade. Fick lite kläder också som ellen skulle prova men det gick inte så bra.
Efter det var det dags att åka hem så vi kunde jobba i trädgården och tjäna pengar.. Perfekt varmt väder var det då. Eves pappa klippte gräset och vi rafsade ihop det och slängde det i komposten sen snyggade vi till på gården. Ska fortsätta lite idag också innan vi fixa oss och dra till festen.
Mot kvällen hyrde vi en film och köpte lite gott som vi kunde knapra i oss. Vi tog "starstruck" som är typiskt "high school musical" film men den funkar. Sen kollade vi på en vampyrfilm som var lite bättre. Efter det var det dags att lägga sig...inte för att man kunde men jag försökte i alla fall.






älskar dig evelina johansson <3

Kommentarer
Postat av: evelina

omg:D den har jag inte sett!!! :D fan vad goo du är ;)

2011-02-16 @ 22:01:56
URL: http://evvesblogg.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0