blabla

Det var länge man skrev i denna. Nu bor man i hbg kanske på ett fel ställe men det ska jag nog reda ut. Sen har jag fixat så man kan ringa till mig och jag kan sms till folk. Gött är det.
Har gått till hamnen, grönning och stranden och lyssnat på havsvågorna och andra ljud omkring mig. Perfekt väder vad det. Det kalla jag för avkoppling. Ska till ägelholm imorgon. Sen få jag se var jag hamnar.

Just nu önskar jag mig en lägenhet och jobb..så jag kan leva ett normalt liv. Det är inte roligt att ha socialbidrag.

Det positiva som har hänt är att jag har blivit moster...Paulinas dotter heter melody och är helt underbar. Älskar henne redan.

Hon finns på helsingborglasarett på 22/7 klockan 08.36 heter Lindahl i efternamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0