i hbg

Denna veckan har jag varit hos min syster i hbg. Vill bara stanna hos henne. Ville inte hem. Men jag måste...tyvärr. Det e skolan imorgon. Pallar inte.. men gör jag inte det så får jag ingen studiebidrag.
Får man ser hur detta året bli?
hittills har det gått bra.. Fast just nu har jag värsta huvudvärk. Känns som hjärnan ska expoldera.

Jag trodde att det var lätt att bor ensam i en lägenhet men det e hur svårt som helst.
Man känner sig ensam och vill ha något att dela lägenheten med någon man kan lita på och prata ut saker och ting. hade varit underbart.
Fundera på att byta lägenhet till någon billigare senare när jag inte betala hyran längre. 3.2 i hyran för en 1:a e lita dyrt men men.. Det e inte jag som betala. Men jag få ser vad som händer. Ta dagen som den kommer...
Får ser hur det bli i framtiden.
palla inte med mit liv långre. Allt känns så hopplös. vad ska man ta sig till?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0