Min skolvecka

Har bott i min nya lya nu i en månad. Har redan vant mig. Saknar bara helsingborg. Det var lita mer livligare men vad skulle jag göra kunde inte göra så mkt.
Var i kristianstad i Tisdag vilket både va roligt och tråkigt. Det roliga var resan men föreläsningen var lita uttråkad. Det varade typ i 2 timmar. Höllpå att somnar.
Ska har fest i helgen för första gången :) i min lägenhet alltså. 
Jag har bjudit, Johan, Hampus, Emilia, Isabella, Sara k, Minle och några till. Ska bli kul!!!
Ikväll ska jag typ slappa. Titta på tv om det inte finns något roligt där så e det film som gäller. 



Här var vi i tisdags


Här bor jag i denna by/stad


klippanKLIPPAN









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0